« Continue Browsing

Article Preview

Is Saudi prince steering News Corp. coverage?

Published 01/12/2013, Syndicated Columnist

Ever since Al Gore sold Current TV to Al Jazeera, the network founded and funded by the oil-rich emirate of Qatar, the former vice president has drawn continuous fire in conservative media. Fox News, the New York Post and The Wall Street Journal, for example, have all castigated Gore, a man of the Left and leading avatar of ā€œglobal warming,ā€ for such hypocrisies as timing the deal to avoid Lefty tax hikes and bagging $100 million in greenhouse-gas money.

Word count: 1047

Log In

The full article is available to newspaper subscribers. If you are a subscriber please log in to continue reading.

E-mail:
Password:
 

Are you a newspaper subscriber but you don't have a Digital Access account yet? Click here to set one up. You will need your subscription account number and phone number.

Not sure if you have an account? Email us at subscriberservices@forumcomm.com and we can help you.

Reset Your Password

Please enter your full e-mail address. We will e-mail you a temporary password.
E-mail: