« Continue Browsing

Article Preview

Letters - WDAY, ABC got story wrong

Published 11/09/2012, DL-Online

On Monday, Nov. 5, 2012, there was a story on WDAY TV in regards to public employee pension programs. They took a feed from ABC Channel 5 in the Twin Cities and it was filled with misinformation.

Word count: 198

Log In

The full article is available to newspaper subscribers. If you are a subscriber please log in to continue reading.

E-mail:
Password:
 

Are you a newspaper subscriber but you don't have a Digital Access account yet? Click here to set one up. You will need your subscription account number and phone number.

Not sure if you have an account? Email us at subscriberservices@forumcomm.com and we can help you.

Reset Your Password

Please enter your full e-mail address. We will e-mail you a temporary password.
E-mail: