« Continue Browsing

Article Preview

Newspaper sues Lance Armstrong over libel case

Published 12/24/2012, Associated Press

The Sunday Times, a British newspaper, is suing the disgraced cyclist for more than $1.5 million after it settled a libel case over doping allegations, saying that revelations of Armstrong's use of performance-enhancing drugs show the case was baseless.

Word count: 195

Log In

The full article is available to newspaper subscribers. If you are a subscriber please log in to continue reading.

E-mail:
Password:
 

Are you a newspaper subscriber but you don't have a Digital Access account yet? Click here to set one up. You will need your subscription account number and phone number.

Not sure if you have an account? Email us at subscriberservices@forumcomm.com and we can help you.

Reset Your Password

Please enter your full e-mail address. We will e-mail you a temporary password.
E-mail: