« Continue Browsing

e-mail article Print     e-mail article E-mail

Published August 27 2012

Correction: Descriptions inaccurate in Arbitron story

A story on Page C1 of Sunday’s Forum titled, “Rock, pop stations move up; talk slips,” contained a mistake in the accompanying graphic. A column in the graphic should have said “share” instead of “average persons.” A share is the percentage of radio listeners who are tuned to a particular station.

Also, the story should have stated Arbitron didn’t publicly release top-line ratings for WDAY-AM for spring 2012 because the station doesn’t subscribe to the service.